Hennry
Nouveau Maker
Nouveau Maker
Imprimante(s) 3D : : Imprimante

Impression en décalé...

26 oct. 2019, 10:33

Bonjour les makers,
il y a certaines impressions de mes pièces qui se déroulent très bien,
mais d'autre qui se passent mal, les couches se décallent au fur et à mesure sur l'axe X ou sur l'axe Y après voir relancé l'impression...
J'utilise du PLA à 185°, j'ai l'impression que les vibrations engendrées par le remplissage de petites surfaces arrivent à décaler l'impression.
reversephonelookup.onl/ curated.onl/nba-reddit/
si vous avez des conseils ou rencontré des problèmes de ce genre, je suis impatient de vous lire!!!!

devidjons
Nouveau Maker
Nouveau Maker
Imprimante(s) 3D : : SEARCH

Djflyer

28 sept. 2020, 13:31

Easily generate flyers for the night with PhotoADKing’s DJ Flyer maker in a matter of seconds. Browse through the exclusive designs available in the dashboard section. Select a DJFlyer that matches well with your design inspiration. Enter the editor screen and customize the chosen template on your own. The given design tools are ready to use and make the process smooth. Alter the colour theme, font style, and more as required. Insert sticker, images, logo as per need. Share the design with online users across social media networks.

Baumbach
Nouveau Maker
Nouveau Maker
Imprimante(s) 3D : : SOL Desktop Laser

Re: Impression en décalé...

07 déc. 2020, 08:16

Ok just stumbled upon this subreddit. I've worked in the print industry as well as taught it and I love print! Especially being a nerd about it.

Let's share ways print will always be relevant. I think packaging will never go away Toys R Us Credit Card Login

Revenir à « Bloqué(e) dans le projet? »